lördag 25 juni 2011

Försäljning!


Ni vet väl att jag gör egna repgrimmor och säljer? 
Repgrimman finns för tillfället i färgen vitt rep med röda prickar och går att få med vilket färg som helst på nosdelen!
Ni får er repgrimma perfekt anpassad till er häst, då den går att få måttbeställd!
Pris: 180 kr + ev. frakt (runt 15-30 kr)

Repgrimmans kvalitet är mycket bra, och repet är tunt och smidigt. En perfekt present till hästen och dig själv!

Kontakta mig via kommentar eller på sofie.es@live.se

2 kommentarer:

  1. Sv: Tack! Vad glad jag blir att du tycker det! Har jobbat så mycket med att hon ska tagga ner lite och vänta på mig, känns som jag äntligen lyckats! :D

    Har skickat ett mail till dig nu ang försäljningssakerna.

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Allt bra?
    Gå gärna in och besök våran blogg! :)

    SvaraRadera