måndag 16 maj 2011

Dag 2: Det bästa/sämsta med min häst


 Ja, Exit är ju en pärla på alla sätt och vis, och hon är en väldigt speciell pärla. 
Tänk er alla fördomar om araber och alla fördomar om ston, så har ni Exits "sämsta" sidor. En fisförnäm dam som vet vad hon vill (och speciellt inte vill) med andra ord. Största nackdelen är dock att hon kan börja stegra när hon inte vill...

Men samtidigt som man ibland kan bli väldigt trött och irriterad över dessa sidor, så är hon också en väldigt bra lärare då hon kan ge fan i vad man ber om om man inte är helt fokuserad på vad man ska göra.

Man kan få sig ganska många skratt åt hennes löjliga sidor som att låtsas vara rädd för saker osv. 

Tycker dock att hennes egenheter bara är fördelar, för jag hatar "ridskolehästar" som bara går och går och gör allt man ber om. Om ni fattar? Utan utmaning lär man sig inget!

Exit är helt enkelt en underbar häst som jag tycker otroligt mycket om :)



___________________________
Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda
Dag 6 - Något annorlunda med min häst
Dag 7 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 - Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 - Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 - Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över 


1 kommentar:

  1. svar: tror de är samma nyans bara att de inte ser ut som de på bilderna för jag såg en annan ryttare som hade samma schabrak och tröja och de matcha ;)

    Okej jag har lagt in den på min blogg nu, finns längst ner i menyn.. laddar upp min bild oxå :)

    SvaraRadera