söndag 22 maj 2011

Händig

Idag har jag varit så jävla händig! I och med att jag ska få ett annat rum i huset, vårt ena fd tvrum, så kommer jag att ha "hästrummet" (snarare ett hål i väggen) i mitt rum = najs.
Det är egentligen ett pannrum som blivit ett släng-in-saker-som-inte-används-så-ofta-och-stäng-dörren-fort-rum. Har legat hästsaker överallt typ.... Men nu så!

Jag fick energi någonstans ifrån och snickrade ihop en inte alltför snygg men ack så funktionell hylla/ställ. Tog lite allt möjligt jag kunde hitta i snickerboa och hamrade mig på tummen några gånger men fan så bra det blev till slut!



Har även rensat ut lite saker som jag inte behöver/kan ha längre, så tänkte slänga upp en annons här imorgon.

1 kommentar:

  1. Det blev ju riktigt bra och välorganiserat! :D
    Gillar din blogg! :)

    SvaraRadera