söndag 29 maj 2011

Drömmer och planerar

Hej på er!

Mitt liv består just nu av sova, vakna, skola, plugga, rida, sova, vakna, skola, plugga osv... Därför har bloggen kommit lite i kläm, men snart är det slut på skolan och alla uppgifter så då kommer jag att ha tid! Till veckan kommer min pojkvän från Sundsvall hit till Karlstad så då ska jag släpa med honom till stallet så att han får fota lite när jag rider! Har lite ovisade outfits ;)

Just nu består min hjärna av häst häst häst och pengar pengar pengar, därför går pluggandet lite dåligt, haha.
Jag känner att det börjar bli dags nu, det är min tur att få en egen mule att pussa!

Kollar runt efter halvblod som passar både dressyr och hoppning (helst svart, hehe), som allra helst går att få på foder först för senare köp. Vet ni någon så hör gärna av er!

Ska under sommaren försöka fixa helgjobb till hösten och får jag det så blir det nog också egen liten pålle! LÄNGTAR!

Lite så här känner jag just nu!

1 kommentar: